2010. augusztus 10., kedd

Megnyíílt! :)

Fúh!
Üdv=)
Hát ma nem történt semmi érdekes!


Csak annyi, hogy tisztára happy wok:)
Holnap indulunk Balatonfűzfő-re, anyával ill. anya barátjával, én és a legjobb barát nőm is jön, részben ezért lesz érdekes!
Nagyon várom, már egyikünk se bírja ki holnapig, ugyanis 3óra fél négy fele indulunk. Plusz, ma megnyitottam a "Virtuális naplómat". Lehet, hogy senki nem jön majd erre, még jó is lesz, ha senki Nem tud a "titkaimról".
Hát azért jó lesz, mert majd megbeszéltük, hogy keresünk kagylókat. Bár én mondtam Andinak (ugyanis így hívják a barát nőmet, aki velünk utazik majd), hogy a Balatonba nincsenek s kagylók, talán bentebb!
De nem! Ő  amikor a családjával volt, talált. Na hát ez engem tovább nem is érdekel xD. Szóval, holnaptól egészen vasárnap,jövőhétig, nem leszek! És azután lusta is leszek írni, annyi dolgot ami majd megtörténik velem =)
De ne számítsatok végtelen élmény beszámolóra, kb. pár sorba, megfogalmazom ezt a pár napot.




Addig is Viszlát ;)




Lap tetejére

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, semmien káromkodást tartalmazó megjegyzést ne küldj! Akkor inkább hagyd is, nem muszály írnod ;-)